meh klik cni :)

kengkawan Blog

Wednesday, May 11, 2011

ap yang ak suke kunyah.....

hye salam,,,,,ha tajuk entry kali ni pasl ap yang aku ske kunyah sebagai kudapan dikala aku kesepian eh clap,,,,kebosanan lar,,haha,,,klau tyme2 ak borng kew n ase mcm nak mgunyah sumting ak akan beli la menda alah nie,,,korg taw??? ap xtaw?? so nak taw x??
ha jeng,,jeng ,,jeng,,,,,jom tgok pic kat bwah ni ok..

inilah rupenyer,,,,name kudapan ni ilah ROCKY...biscuit stick chocolate( tgok pic pon nampak best kan)...tutup mulot anda k,,,,:P



ha ni la rupa isi kandungan nyer,,,hehe biskut yang disaluti coklat,,



perh,,,cedap kan,,,disaluti coklat berkrim,,,,eh mane ader krim,,huhuh



dikala aku kebosanan n kesunyian aku akan mengunyah la rocky nieyh sbgai makanan aku,,,best,,law makan satu kotak xcukup kdg2 2,,hahahah....harga sekotak kadang2 rm.1.50 n ader ssetengah tmpat jual rm 1.80 mcm kat tmpat ak ni dowg jual r 1.80 amik untung jew lebeyh,,,,
korang leyh try rase k pasni,,mang xrugi la kowg beli,,sbb mang best,,kpda pggemar coklat msty akan suke mkn rocky nieyh setelah anda mencubanyer,,:)
ok itu saje yang ak nak share kali niey,,,esok ader exam mau stdy,,wish me luck ok :)

2 comments:

  1. SaLaM DeaR...

    Ni FaV SiS Ni!~ SeDaP2!~ (^_____^)V

    ReplyDelete
  2. heheh sis nad mang sgt cedappppppp...heheh,,xpuas makan,, :)

    ReplyDelete