meh klik cni :)

kengkawan Blog

Wednesday, April 27, 2011

jom kite ke KUALA GANDAH PAHANG

hye my readers.....entry kali ni pasal Elephant sanctuary kat kuala gandah pahang,,,,
kuala Gandah, pahang terletak di Lancang lebih kurang 1jam 45 minit dari Kuala lumpur,,,sebenarnyer kat kuala gandah ni ader elephant sanctuary,,so boleh la tgok2 gajah,,menunggang gajah,,,mandi dengan gajah,,,kat kuala Gandah ni jugak berdekatan dengan DEER LAND lbih kurang 10 minit la dr kawasan elephant sanctuary ni coz baru2 ni ak pergi la kesana dr UUM sbb ader program kan,,,tp syg xdapat mandi ngan gajah dsebabkan kesuntukan mase...sungguh jeles mase dgn kitowg kan,,hehe,,,,
apepon jom layan pic k,,,zasss

kepada yang nak g mlawat n bermain ngan gajah sila la pergi,,mang bez,,,,sungguh xtipu,,hahahaa

behenti d RNR otw to kuala gandah pahang,,,




baru jew sampai ni,,trus bgambar,,:)




sonok giler,,,n pgalaman yg xkan dilupakan,,sbb 1st tyme kot nek gajah,,hehe




giler geli tgok belalai gajah ni,,heee




menunggang gajah yg bernama MAWAR,,hehe




nah pgang cket sowg k,,,t kite wat sup..haha




ak n mahkota baru ku,,ahah...




snok sgat pgang ular sawa nie..huhu

4 comments:

  1. ko mmg ske kn pi jln2. haha ade je pic bru. haha

    ReplyDelete
  2. jue hahah mang ak suke pon jenjalan,,:)

    ReplyDelete
  3. heheheheh,,,bagus :) mlm ni ak balik klang :)

    ReplyDelete