meh klik cni :)

kengkawan Blog

Tuesday, March 29, 2011

APA YANG LELAKI NAK DR WANITA TP DOWG XBERIKAN OR XLAKUKAN.....



LELAKI ni taw ckap jew ap yang dowg nak,,,nak perempuan or gf die buat camne la ikot cakap dowg la ap lar tp dowg plak??ada kew DGR cakap gf msing2??

1) kaum adam ni a.k.a lelaki nak awek dowg dengar cakap downg tp ad dowg dengar ckap awek dowg?? situasinyer mcm ni,,,,,
lelaki: i xnak u msg dengan lelaki lain dah lpas ni sbb i xsuke!! (tp dowg dengan selamba jew blh msg perempuan lain,,,,huh...xadilllllllll...... sian pompuan yang taat setia kat dowg kan,,hhehehe)

2) lelaki nak perempaun paham dowg,paham perasaan dowg,paham situasi dowg n paham segala2nyer tentang dowg tp pernah x dowg paham tentang perasaan wanita?? paham ap yang perempuan inginkan?? awek seniri majuk pon xtaw,,,faham sgt la law cam2,,,hahahah,,,,

3) lelaki juga nak dihargai oleh wanita,,,,contohnya mereka juga nakkan pujian drpda owg yang dowg syg.........tp ble awek dowg pkai cun2 xpnah dihargai pon puji pon x...hampeh jew,,,,dowg jgk xpnah pon tunjukkn kasih syg kat awek dowg,,,dowg still cover macho kot.....

4) lelaki inginkan kebahagian dalam perhubungan....yea semua owg nakkan macm2 dalam perhubungan kan,,,tp pernah x dowg berusaha kearah itu??melakukan yang terbaik?? ni ble gaduh jew nak salahkan kaum wanita jugak.........ckap kaum wanita ni kebudak2kan la....terlalu ikot emosi la,,,,,dalam situasi ni sepatutnyer mereka memujuk,,,,,bukan menyalahkan satu sama lain,,,,dah sifat wanita mudah tersetuh hatinya jadi sila la mengalah demi kebahagiann.....mengalah xbererti anda KALAH.....

5) lelaki akan marah n tanye macam2 ble gf lambat balaz msg mereka,,,mulalah tuduh macam2...tp pernah x dowg fikir bile dowg lmbat reply msg ap yang gf dowg rase?? xkew same jew perasaan2?? jadi seeloknyer jelaskan la dahulu,,,,agar xbergaduh,,hoho



hurmmm 2jela,,malaz dah nak taip panjang2,,hahaha,entri kali ini agak JIWANG yer,,hahah sila jangan MUNTAH semasa anda sdg membacanyer,,:)


apapun dalam perhubungan perlukan KEJUJURAN,KESABARAN,KESEFAHAMAN,KESETIAAN,SALING HORMAT MENGHORMATI N KEIKHLASAN..........BARULAH PERHUBUNGAN TU AKAN BERJALAN DENGAN SEMPURNA....INSYAALLAH....

5 comments:

  1. KaDaNG2 SiS NaiK TaK FaHaM DeNGaN KauM LaKi YanG BGeLaR BoYFie... NaK iKuT CaKap DieR Je... HuH!~

    ReplyDelete
  2. btol2 sis,,laki nak kite dgr ckp dowg jer,,,tp ckp kite owg perempuan ni lgsung dowg xpedulikn,,,,,wat xtaw jer...huhu

    ReplyDelete
  3. hahaha...tak semua lelaki macam tu kan. Tengok macam Aaron Aziz tu. hahaha. *contoh bagi tanak kalah.

    So, boikot lelaki! hahaha. just kidding. ;)

    ReplyDelete
  4. hahah yup mang xsume laki cam2,,,sian laki len yang xtermasuk lam kategori ni,,,,,heheh..tp kbanyakkan la cam2,,an,,an,,an,,,,hahah wah law cam aroan aziz besyh la,,hahahah,.:)

    ReplyDelete
  5. eh clap eja name aaron aziz plak t kne saman,,,,huhuhu,,maap yer aaron aziz sy xsengaje,,,hahahaha

    ReplyDelete