meh klik cni :)

kengkawan Blog

Thursday, July 1, 2010

mkn cekodok jela,,,


hari ni ntah knpa pewot ak terasa lapar sgat terbagunnyer ak dari lena,,,hahahah,,,mybe sbb mln td ak mkn knyang sgt kot so pg ni ap lg cpat larh laparnyer...ak mkn la biskot untok alas pewot,,,ok la skejap,,,bskot pon 2keping jew,tp ok la untuk mgalas pewot bak kate orng,,,,tgah asyik aku mlayan fesbuk ni tetibe jew pewot ak terasa lapar ag,,,ak tgok jam patut larh dah tgahari pon,,,asyik sgt layan fb smpai xsedar dah tongahari...ak pon ap lg pergi la ke dapur nak mncari ap yang boleyh dmakan,,,ak tgok ad bskut,meggi,,uh xmo la...dlm peti ais ada nugget n kentang tp ak dah muak nak mkan bnda2,,hahaha,,so ak mneruskan pencarianku untuk mgalas pewot,,,hasilnyer,,,hah 2 diaaaa,,,aku terjmpe la dgn i pek cucur bilis segera ADABI huh bunyinyer mcm bez gambar kat dpan pon menarik hati,,,ap lagi ak membuka langkah untuk mmbancuh tpung dan mggoreng larh,,,xsabar asenyer nak makan,,hihi,,,so selesai jew goreng ak pon mkn lah,,,upernyer xla sedap mane pon,,,sedap ag mak ak buat...hahah tp name pon segera kan,,nak buat caner redha jela dah ko mlas nak msk kan miera...hahahahahah,,ape pon knyang jgak la ak makan cekodok 2..hihihi..hasilnyer kowg tgok la sndiri yer,,,hihi

No comments:

Post a Comment