meh klik cni :)

kengkawan Blog

Monday, May 3, 2010

kemas barang larh,,,,


aku skarang dah selamat smpai di UUm pd jam 8.30 mlm,,pjalanan aku dr kl ke jitra mgambil mase 6jam jew,pas2 aku mula la gerak mbeli blah dgn seorang teman ni,,,die cbok nak bli barang katenyer,,hihi,,,then barulah antar aku balik uum,Perasaan bile brada kat uum jew huh bapak lah bosan nyer,mau xnyer xbez lgsung.hahah mber pon ramai yang dah b;lah balik kg,,hihi,,,tp xpeww la,,sabar jela wlaupon aku xleyth sgt nak bsabar ni,tp sblom balik uum aku ad la singgah kat pekan cangloon jap bli beg untuk simpan barang kat stor nanti,,hahah,,,comel begnyer,,,ok la untuk ltak barang,,aku bli beg ni pon pasal kotak2 yang aku gunekan dah hancur semua tggal 1 kotak jew tp nak ltak aku pnye haiwan peliharaan iaitu frogie,spongebob,si pinky n si ulat beluncas ni,,hahahah bnda len dah xmuat la,,,setibanya aku kat uum aku trus la mandi lpas2 ap ag semangat la nak kmas barang2 aku taruk lam beg plastik 2,,,hahahah,,,banyak barang yang boleyh dimuatkan,,kagum aku,,hahah,,,

2 comments:

  1. beli je doremon..sume leh simpan..haha

    ReplyDelete
  2. hahah doremon yea,,,2la nk bli la tp law bli ag btambah la haiwan peliharaan sy ni,,last sem susah la nk smpan ,,hahahah nk bwak balik malu besar sgt,,hahahaah

    ReplyDelete